אחרי שהם נבחנו על מסלולי גביע העולם בדאון היל במשך עונה שלמה, הדגמים הראשונים של ה-Supreme DH V4 זמינים עכשיו לקהל.
רמי תיריון הוא רוכב ה-DH התחרותי של קומנסל, וכפי שהוא מעיד על האופניים, הם לא רק מהירים מאוד אלא גם שומרים על תכונות כיפיות לקפיצות ורכיבות Freeride.
ברגע שרואים את האופניים, שמים לב למבנה ייחודי עם ציר מתלה גבוה במיוחד ושרשרת ארוכה שעוברת דרך גלגלת נוספת מעל הציר המרכזי, על מה ולמה?
ציר המתלה הגבוה במיוחד שיש ל-Supreme DH מאפשר לגלגל לנוע אחורה כשהוא סופג את האימפקטים מהשטח, התנועה לכיוון האחורי מאפשרת לבולם לעבוד ולספוג טוב יותר – קריטי באופני דאון היל שבהם המהירות גבוהה והאימפקטים חזקים במיוחד. כאשר רוצים לייצר אופניים סופגים באמצעות הגבהת ציר המתלה, השרשרת מתחילה עם תופעות לוואי פחות רצויות, ולכן המבנה הייחודי של הקומנסל עם הגלגלת הנוספת לשרשרת – בתצורה זו נמנעים מפידבק לפדלים, המתלה יכול לעבוד בחופשיות ואפילו מתקבל אפקט של anti-squat אשר משפר את יעילות הדיווש.
ה-Supreme DH V4 מעוצבים קודם כל להיות מהירים במורד ההר, אך מאפשרים גם קצת משחק עם הארכה וקיצור של 1ס”מ לאורך ה-Toptube ובחירה בין שני אורכים לתומכות השרשרת- 425מ”מ/430מ”מ.
פרטים, מפרטים ומחירים באתר Commencal.